Followers

Tuesday, May 17, 2011

hidup mesti di TERUSKAN

ASSALAMUALAIKUM W.B.T

hye OOlss... jumpa lagi dalam blog COMOT ni... comot la dengan POWER PUFF GIRL,,, somebody says "EEEUUWWW suka ppf ke???" haha... aku SUKA sangat ppf ni... COMEY la walaupun sesuai untuk budak-budak... weee... aku SUKA aku punya PASAL der!! sorie selalu sangat EMO....

hidup ni selalu DISERIKAN dengan DUGAAN dan rintangan kan??? kita tak BOLEH nak salahkan TAKDIR... sebab tu tanda DIA sayang kita??? KORANG sayang DIA tak??? setiap ORANG dah ada takdir masing-masing... BETUL kan???  

aku ada MASALAH??? KORANG pon ada masalah kan? aku SEDAYA upaya CERIAKAN hari-hari yang mendatang dengan SENYUMAN... tapi aku cuma INSAN biasa,, kadang-kadang EMOSI terlebih sampai menyakitkan HATI insan lain... tu la aku kadang-kadang BERSIFAT EGO!! egokah aku??? MUNGKIN,,, tapi dulu kot... sekarang ni aku banyak MENGALAH dengan MR ADI,,,, 

BORING the same STORY dengan MR ADI,,, yup dah 2 hari aku tak BERTEGUR sapa dengan dia,,, dia dah tak nAK peduLIKAN aku lagi,,, tak pe la... ANDAI dia takdir AKU aku terima... sekarang ni aku BERSERAH je.... LIFE must be GO ON kan??? tak guna nak BERSEDIH dengan apa yang terjadi sebab semua tu RAHMAT...

 aku bukan MANUSIA yang SEMPURNA.... asal asyik cakap pasal LIFE aku ni.... aku da KEHILANGAN ABAH since form five,,, so aku lau boleh tak nak KEHILANGAN sapa-sapa yang penting dalam HIDUP aku,,, tapi BOLEH ke aku MELAWAN takdir yang MAHA ESA.... andai aku BUKAN JODOH dia aku TERIMA.... bagi aku CINTA bukan segala-galanya... at LEAST aku ada ALLAH SWT, ada NABI, ada FAMILY n KAWAN-kawan yang SAYANGKAN aku... weee ...

aku BERSYUKUR sebab aku di beri PELUANG untuk HIDUP kat muka BUMI ni,,,, beri peluang untuk aku di SAYANGI dan di KASIHI,,,, HIDUP MESTI DITERUSKAN andai kita TERKANDAS di tengah JALAN... sebab banyak lagi PELUANG yang bakal datang.... 

hari ni INTERSESI dah mula.... KELAS mula pukul 11 untuk ETHICS n pukul 2 untuk kelas EVENT MANAGEMENT,,, ETHICS aku tak tau pa pa lagi sebab LECTURE tak masuk agi,,, EVENT management.... LECTURER sangat best,,, tadi dah bercakap pasal MAJOR, MINOR, HALLMARK n MEGA event... pasni bakal WAT EVENT n bakal wat PROPOSAL,,, moga-moga di permudahkan JALAN oleh ALLAH taala.. AMIN..

malam tadi MAKAN BIG apple dengan MEMBE-membe kelas,,, di saat AKU MENULIS coretan ni... diaorang tengah tengok CITA THE ROOMATE,,, aku tak JOIN pon... sebab aku dah mula untuk tak BERMINAT dengan cita FILEM n bab2 SHOW nyanyi-nyanyi nih,,,, dah PEKAK telinga gamaknya... dalam KEGELAPAN aku menulis ENTRI nih,,, 

dah la nak OUT dulu,,, tengok bawah dulu sebelum pergi...



No comments:

\
Daisypath Anniversary tickers