Followers

Wednesday, March 16, 2011

wellness X7

    julung-julung kalinya WELNESS semester ni diadakan pada RABU yang lepas,,, dengan tema ONE LIFE LIVE WELL telah menemukan kembali BATCH2 wellness yang lepas... tapi sebelum RIBUAN maaf diucapkan pada mereka-mereka yang menunggu ENTRI terbaru dari aku... bukan apa,,, BUSY... seperti yang sedia maklum, aku baru je BALIK dari CAMPING kat SG LOPO ulu langat... penat pun masih TERASA disebabkan kurangnya TIDOR,,, maybe tak BIASA tidor dalam waktu yang KEJAP je... 
     back to the STORY,,,, PURPLE telah menyerang WELLNESS kali ni,,, pelbagai RAGAM telah di pamerkan sepanjang MAJLIS ini berlangsung... best ke WELLNESS???? secara jujurnya terus TERANG aku cakap SEMESTER kali ni langsung tak BEST... knpa aku cakap cam 2??? sebab diaorang ramai tapi tak gunakan SEBAIK mungkin..n THEN step HIP HOP terutamanya tak best sebab susah nak IKUT,,, 2 bukan AEROBIC namanya,,,, tak da ARAHAN n tak da OPTION untuk mereka yang injured... seriusLY ramai yang tak boleh nak ikut...
     group KARDIO KICK n ZUMBA boleh tahan la,,,, yang lain HAMPEH,,, sorie to say la GUYS semester lepas much better.... tengok CIK PITT pun macam tak da MOOD je tengok korang MENARI atas stage tu... but the BEST things is bila GROUP ZUMBA yang lepas datang wat persembahan,,, seriusly memang mengejutkan la.... BEST!!! tengok kan cam na diaorg PERFORM... dah la tak na MEREPEK lagi,, nanti nak UPDATE pasal LOPO ON CALL lak,,, tadi lak kena TAG... huhuhu,, nanti-nanti la aku FIKIR eh,,,, 











No comments:

\
Daisypath Anniversary tickers