Followers

Friday, August 27, 2010

Spongebob Squarepants

 
SPONGEBOB SQUAREPANTS??? Actually kegilaan aku terhadap watak kartun ni dah menjadi-jadi.. Sampaikan baju n bantal dia pun aku nak beli.. Serius aku cakap aku sukakan Watak Periang Spongebob.. Sikap dia tu kan boleh menggembirakan orang lain..
  kawan2 aku cakap " kau dah la brutal tapi pakai bj spongebob' hehehehehe... Bagi aku PAKAIAN tidak membawa maksud apa2 dalam hidup asalkan kita bertindak secara RASIONAL tanpa menyakiti hati sesiapa terutama sekali kedua IBU BAPA kita..
  biar apa orang nak cakap asalkan kita tahu SIAPA DIRI kita dan kita tahu sejauh mana kebenaran di DEPAN MATA kita.. janganlah bersikap Hipokrit sehingga orang lain menjauhkan diri diaorang dari kita..
   JADILAH macam SPONGEBOB, suka membantu orang lain n tak pernah kecil hati walaupun ORANG LAIN selalu menipu dan memarahinya.. JADILAH macam Spongebob yang suka ketawa walaupun dalam masalah dan sentiasa beruk menggembirakan usaha untuk menggembirakan orang LAIN disisi..

No comments:

\