Followers

Friday, August 27, 2010

Dah Lama











Aku sebenarnya dah lama dah join blog. tapi disebabkan ada something ganggu hidup aku, so aku tinggalkan kehidupan ni long time ago.. So aku nak mulakan balik hidup ni dengan berBLOG..
  Masuk je semester 3, aku dah mula sibuk dengan aktiviti kat fakulti. Dengan ASIGNMENT yang berlambak menghapuskan masa aku nak enjoy dengan membe2 aku kat sini.. Tapi disebabkan aku bukan lagi budak PALAPES macam dlu, so x da la busy mana kan..
HEHEHEHE.. kuat lak aku melalut.. Best sebenarnya berbloging ni kalau kita dah terer kan???
    At least kita boleh luahkan apa yang kita rasa kat sini tanpa ada orang lain mengetahuinya.. ERMMM lagi dua minggu dah nak raya.. baju raya pun x beli lagi nih.. hehehehe.. dalam hati (puasa pun x penuh) mana boleh raya kan.. apa2 pun
SELAMAT KEMBALI KE DUNIA BLOG
SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI..

No comments:

\
Daisypath Anniversary tickers