Followers

Friday, August 27, 2010

Charity Run

sebelum puasa baru-baru ni kitaowang terlibat dengan satu program CHARITY RUN kat taman tasik TITIWANGSA. tujuan program ni adalah untuk megutip DERMA untuk pesakit BUAH PINGGANG yang memerlukan.. larian ni melibatkan 5 KILOMETER sahaja iaitu 3 kali pusingan kat tasik 2.. Aku cuma berlari sebanyak 2 pusingan sahaja.. HAHAHAHA.. maklumla tak FITT la katakan.. aku dah tak ingat berapa masa yang diambil untuk menghabiskan larian 3 pusingan.. lepas je lari kitaowang diberi MINUMAN percuma TAJAAN MILO.. ikut suka hati korang la nak ambik BERAPA KALI pun.. SERONOK giler tapi yang tak sedapnya PERUT terasa KEMBUNG giler.. HEHEHEHE, tamak lagi kan.. 2 lah akibatnya.. Selepas larian ada persembahan AEROBIK mak ai, memang seronok.. Ada budak kelas aku dapat HADIAH masa cabutan BERTUAH.. bukan calang2 hadiah tw!!! VCD PLAYER lagi.. ni la antara gambar KANDID yang pihak HATCH CLARK ambik.. boleh tengok lagi kat myfriends2u.com.. aku harap akan ada lagi aktiviti macam ni SEM depan..
   

No comments:

\