Followers

Tuesday, January 25, 2011

tercipta untukmu SAYANG!!

Keindahan pelangi adalah
Keindahan wajahmu sayang
Yang sering bermain di mata
Hatiku ini

Keharuman bunga kasihku
Hanyalah untukmu sayang
Bagaikan pantai dan lautan
Takkan terpisah...


p/s lirik lagu ni umpama CINTA n KASIH SAYANG aku kepadamu~~~ aku tujukan puisi ini kepada INSAN yang bernama ASHRAF~~~.. i LOVE u sayang~~




coretan HATIKU~~~ dengarkanlah..


tetamu datang tanpa ku undang,
meragut sebuah epilog cinta berduri,
terkesan lalu merobeh segenap hati,
sendu memahat impian,
lalu melakarkan sebuah coretan...
apakah itu satu persimpangan???
ataupun peluang hanya sekali seumur hidup???
mungkin ia bukan untukku...
kerana mungkinkah bahagia,
atau derita tidak merestui aku....
segenap jiwa meronta-ronta...
menunggu PANGERAN istimewa...
aku berada di NUSANTARA...
sedangkan dia nun di ANGKASA...
mampukah aku bahagiakan dia??? 
INSYALLAH.. AMIN..

No comments:

\
Daisypath Anniversary tickers