Followers

Friday, October 1, 2010

demam melanda

memandangkan sekarang ni musim DEMAM, aku pun tak terlepas untuk diserang WABAK ni.. mula2 rasa SAKIT pada ANAK TEKAK pastu BATUK n mula lak nak SELESEMA.. pelik aku ni lau ROOMATE aku demam tak da lak nak BERJANGKIT tapi bila time MUSIM dia mula la nak tanggung sama.. ASYIK rasa nak BERSIN je tapi tak pun.. TU yang bengang 2... LALALALA~~~ apa2 pun CHILL jelah..
mana aku dihujani ASIGNMENT yang berlambak2 lagi la bertambah SAKIT ni ha.. dalam masa yang sama aku BENGANG dengan sowang BUDAK GROUP aku nih,, cakap aku LEMBAB wat keja la.. cuba dia lak yang wat.. SEK BEK aku masih boleh BERSABAR lagi taw..lau tak mesti dah lama aku LEMPANG je MULUT dia 2.. apa apa pun HIDUP kena banyak BERSABAR.. 

No comments:

\