Followers

Thursday, September 30, 2010

asignment

hurm sejak aku balik je UITM pas CUTI RAYA asignment mula datang mencurah-curah.. mana taknya REPORT la yang 2 la yg ni la.. VIVA lagi.. naik bosan aku.. hari2 ngadap LAPTOP.. menitis air mata PEREMPUAN aku.. hahahaha.... sekarang ni aku tengah busy dengan TEST, VIVA wellness dengan MCL lagi.. aduh dah naik bosan aku macam ni taw x... 
sesekali MELEPASKAN tension dengan mengupdate blog yg tak diupdated lama.. baru2 ni KEBETULAN aku jatuh hati dengan SOWANG mamat ni.. USHA2 jelah, malas aku nak LEBIH2 takut nanti JIWA kacau lak MACAM SEM lepas... wawawawa.. aku lau BOLEH nak kawan2 dengan DIA dulu.. kenal dengan lebih rapat LAGI.. ok x???? aku nasib baik da MEMBE aku tolong.. leh gak aku kenal dia dengan lebih RAPAT.. pada msa yg sama aku dikenakan dengan BUDAK kelas aku, ADIB nama dia.. aduh MALUNYER.. semua ni gara2 aku lepak kat sebelah MAK dia masa kitaoawang PERGI OPEN HOUSE rumah dia.. tapi aku tak kisah pun.. ANGGAP semua ni bahan GURAUAN je..

No comments:

\
Daisypath Anniversary tickers