Followers

Wednesday, September 1, 2010

Raya oooo Raya


RAYA itulah topik hangat yang diperkatakan semua orang.. tinggal berapa hari saja lagi utk umat ISLAM menyambut salam lebaran AIDILFITRI.. aku lak baru je lepas SHOPPING baju raya 2 3 hari lepas dengan MBE2 aku.. pada mulanya aku g ronda2 kat sekitar SHAH ALAM pastu semalam aku n MBE aku pergi JALAN TAR n MASJID INDIA beli baju ry.. harga murah sikit la pada SHAH ALAM n rambang mata aku dibuatnya.. akhirnya aku beli gak BAJU KURUNG cotton untuk MAK aku.. tahun ni aku PAKAI JUBAH wana PINK lor... huhuhuhuhu.. aku dah mula suka wana PINK.. cantik sebenarnya wana 2.. dah tak berapa hari lagi aku nak balik kampung kat PENANG.. aku bukan anak MAMI k.. sedangkan asignment banyak lagi tak siap ni.. hahahahaha.. MALAS nak wat bukan apa pun.. LALALALA.. sebelum terlambat SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR BATIN..
p/s raya datang la rumah.. ampunkan aku lau aku ada wat salah dengan korang samada sengaja atau tak sengaja..

No comments:

\