Followers

Saturday, January 7, 2012

Sorry To SAY! Perlu ke hah?








first of all.... TERSANGAT sorie la kawan-kawan BLOGGER sebab aku tak MENGUPDATE status aku    kat BLOG sejak sekian lama.... semua orang pasti TENGAH merasa BAHANG FINAL exam kan? macam tu jugak dengan aku... ALHAMDULILLAH stress tak terhingga gara-gara PAPER  final semester ni... bukan nak SALAHKAN subject 100 % masalahnya aku ni MALAS nak  STUDY....
haha.... nak kata PANDAI tu x da la kot... sedang-sedang je... ALHAMDULILLAH  ALLAH SWT
punya kuasa....

sepanjang MINGGU ni macam-macam benda aku rasa TERJADI tanpa kita ketahui sebabnya! * kes AMALINA yang dah nak SETEL kot... aku sebagai UMAT ISLAM hanya boleh mendoakan perubahan dia.. AMIN.. * n then KES POLITIK yang tak habis-habis lagi...dari UPSI terseret ke UiTM... *** PHEUWWW banyak giler kot BANNER suara-suara pelajar UiTM... semak lak MATA aku tengok... COME on la nak belajar wat cara nak BELAJAR... sekarang ni tengah FINAL EXAM! budak DENTISTRY n MEDICAL x EXAM lagi but tak lama lg diaorang lak nak FINAL! aisyeh tolong la jangan KACAU ketenangan kitaorang ni.... 

*************okeh back to the STORY... seriusly aku memang STRESS masa final... yelah selama ni macam amek MUDAH je, study cam nak tak nak je... aku pulak BUKAN jenis boleh STUDY ramai-ramai... mau PECAH kepala sebab bergelak ketawa bukan STUDY... FYI, aku bukan memilih or silent MOOD ke tapi aku memang tak boleh STUDY ramai-ramai! dengan TIDOR tak cukup... OVERSTERSS, muscle terus jadi FATIGUE sebab badan LETIH, rehat  tak cukup... BRAIN pon perlukan rehat gak... tak gitu??

*** okeh, serius lepas ni dah tak da FINAL.... bulan 2 nanti dah start PRAKTIKAL n TESIS...  mudah-mudahan tak da PAPER sangkut semester ni.. AMIN... yelah sebab salah satu paper ni seriusly SCARY.... fulamak! bukan SCARY hapa! LECTURER straight FORWARD sangat-sangat... KEDEKUT markah n what so ever lah... HANGIN satu badan je memanjang... okeh! LANTAK dia.... papa PON! *** WISH me luck okeh! FINAL habis 19 ARIBULAN... 

*** pheuwww 18 ada test... macam 2#$%^!!!! yelah TEST tak nak wat awal-awal... time nak FINAL la baru nak MENGGATAL... ish geram betul aku! yey... nak g GENTING lagi after FINAL... n then nak PACKING barang SEMUA sebab semester depan dah tak STAY kat SHAH alam so my PARENT datang amek segala KHAZANAH dari semester 1/2009...  haha... bajet RUMAH macam kat SARAWAK je sebab buku tak da yang bawak BALIK...macam HAMPAGAS je rasa... sorry MAK ABAH kena susah kalian! *** sorry to SAY anak MANJA katakan! haha... OPKOS anak TUNGGAL okeh! ** nak KELUAR dlu! nak STUDY dulu... karang melalut je KERJA.... 


p/s SORRY entri kali ni tak da GAMBAR! hehe

No comments:

\
Daisypath Anniversary tickers