Followers

Saturday, August 13, 2011

dulu lain sekarang lain



ASSALAMUALAIKUM W.B.T

syukur ke HADRAT ilahi kerana masih di berikan kesempatan untuk meneruskan hidup ini dalam keadaan yang serba ketenangan.. ALHAMDULILLAH berkat RAMADHAN rezeki tidak putus-putus dari ALLAH SWT.. SORRY sebab dah lama tak mengupdate BLOG lapuk nih,, BTW sepanjang bulan RAMADHAN ni aku berpeluang untuk membantu SEPUPU aku berniaga... nak tau tak BERNIAGA apa?? YEAH! CAPATI roll.. mesti tak pernah dengar kan.. makanan ni sebenarnya GABUNGAN capati dengan inti seperti AYAM, DAGING dan jugak SARDIN.. telah di INSPIRASIKAN sejak 6 TAHUN yang lepas… so kiranya CAPATI ROLL ni inti dalam CAPATI… selalunya CAPATI dimakan dengan KUAH seperti KARI kan.. so kali ni CAPATI di makan dengan INTI pulak.. haha

tapi dalam ENTRI kali ni aku bukan nak cakap pasal CAPATI ROLL ke tapi pasal benda lain! BTW setiap MANUSIA yang di lahirkan di MUKA bumi ni mempunyai SIFAT-sifat tersendiri... kalau nak di bandingkan ORANG-orang yang dah makan GARAM dengan orang-ORANG muda amat jauh sekali bezanya...

aku tak lama lagi dah nak MENCECAH usia 22 tahun,, tapi dalam kalangan MASYARAKAT aku masih di anggap sebagai REMAJA belasan tahun di sebabkan FAKTOR fizikal aku.. sesungguhnya aku memang TAK TINGGI n tak BERAT.. sedang-sedang ja menyebabkan ramai menyalah anggap yang aku ni masih lagi BUDAK SEKOLAH...

tapi aku tau aku yang DULU dengan aku yang SEKARANG memang berbeza...

a) dulu aku SUKA makan COKLAT tapi sekarang tak lagi..
b) dulu aku suka BULI budak-budak sekelas terutama pada zaman sekolah RENDAH
c) dulu aku tak BERANI nak pergi mana-mana BERSENDIRIAN tapi sekarang dah berani!
d) dulu aku tak SUKA makan SAYUR tapi sekarang dah suka
e) dulu aku tak PAKAI cermin MATA tapi sekarang aku dah ada 5 koleksi bingkai..
f) dulu aku tak tau pa pa pasal KOMPUTER tapi sekarang ALHAMDULILLAH
g) dulu aku tak suka main GAME tapi sekarang dah TERBABAS lagi.. haha
h) dulu aku tak suka warna PINK tapi sekarang bukan main lagi...
i) dulu aku suka TEDDY BEAR tapi sejak umur belasan tahun sekarang dah tak ada koleksi TEDDY BEAR lagi...
j) dulu aku tak suka berambut PANJANG tapi sekarang rambut pon dah PANJANG
k) dulu suka KFC tapi sekarang suka McD'


sejauh mana diri kita BERUBAH, aku YAKIN sesetengah pekara kita masih laci mengamalkan hal yang serupa... begitu juga dengan aku

a) suka kumpul BANTAL, keychain, sticker
b) suka n MINAT membaca buku n KOMIK!
c) suka BUDAK-budak terutama BABY...
d) suka beli STOKIN, kasut
e) suka BURGER AYAM! haha
f) suka tSHIRT bercorak
g) tak suka ikan haruan, KELI!
h) tak suka bunyi HON
i) suka tidor sesorang..
j) pemalas.. haha
k) suka KOMEN orang masak ( MAK suka bising)
l) tak suka orang MEMBEBEL... panas TELINGA beb!


korang dah tau tentang aku kan? ha apa lg cerita la pasal KORANG plak.. baru adil...


No comments:

\
Daisypath Anniversary tickers