Followers

Saturday, February 26, 2011

sepi>>>>bosan =)

dear READER, hari minggu yang ME lalui memang MEMBOSANKAN.... tak tau la kenapa tapi rasa ada macam SOMETHING yang tak LENGKAP.....
       dear READER minggu ni merupakan minggu yang SEDIH bagi ME... even dah berapa MGGU kitaorang CLASH tapi ME still ingatkan dia... bak lirik lagu 6IXTH SENSE>>> CINTA HIDUP CINTA MATI habaq mai...... tapi tak da la SAMPAI macam tu sekali....urmmm aku SYANGKAN kau ASHRAF,,,,, aku masih SAYANGKAN kau.. even dengan apa yang dah jadi, aku tak PERNAH MEMBENCI kau sedangkan aku BERKATA sedemikian... kenangan KITA akan terPAHAT abadi dalam ingatan AKU.. SERIUS, aku tak penah SAYANGKAN mana-mana LELAKI seperti mana aku SAYANGKAN kau.. but THE truth is, kau yang KEDUA.. ada lg SOWANG yang aku memang-memang SAYANG... aku rasa RAMAI dah taw mengenai itu..tapi tak perlu untuk aku CERITAKAN hal ini kepada kau.. seriusly, 2 3 hari ni aku asyik INGATKAN kau je.. aku tak tau kenapa.... macam nak je CALL kau tapi aku tau kau mesti TAK ANGKAT punya... tak pe la BENDA dah lepas wat pa nak KENANG lagi kan...
           so  memandangkan ROOMATE balik kampung.. tinggalah berlima dengan HAMSTER 4 EKOR kat bilik.. dengan HAMSTER lah aku bersembang BERBORAK... hajat di HATI nak bersihkan TEMPAT diaorang tapi tengoklah NANTI macam mana kan... hari ni MISI mengemas BILIK yang dah macam SARANG terbiar,,, BASUH baju yang bertimbun.... dengan BAJU JERSI BASKETBALL lagi... wooooo bilik dah CANTEK,,, nak tidor pun AMAN ckit.. tukar CADAR baru... kemas BARANG barang dalam ALMARI lagi.. sok pagi lak nak g STADIUM.. REHAB budak CASE STUDY athletic TRAINING...... and then MAYBE ulangkaji SEBAB MINGGU ni banyak gila TEST!!!!!! rasa macam nak MATI  PENGSAN pun ada.. satu KEHARAM tak BACA lagi~~~  so tadi HANGOUT dengan MIEN my MEMBER kat sini>>> CLASSMATE...... g jalan-jalan BELI BARANG,,, lama tak naik BAS keluar... UHUHHHHHUU>>> makan kat MC D and then BARU balik UITM.... bapak PENAT seyius!!!!
p/s>>>> tak da gambar HANG OUT!!! 


















team BASKETBALL delima>>> da g yang tak da~~


          








percaturan oleh COACH~~










with my FRIEND>>>> HUDA, ACAP n YASEER..... dataran merdeka!!

No comments:

\
Daisypath Anniversary tickers