Followers

Monday, October 18, 2010

Wellness X6














baru baru ni PELAJAR FAKULTI SAINS SUKAN UITM SHAH ALAM PART 3 telah menganjurkan satu AKTIVITI yang menjadi KEWAJIPAN bagi FSR setiap SEM.. berlangsung di SPORT CENTRE pada jam 8.30 malam.. setiap PERSIAPAN dijalankan dengan TELITI sebab nak pastikan majlis berlangsung dengan jayanya.. MAJLIS ini penuh bermakna sebab kehadiran LECTURER kitaowang MR PIT n tak lupa juga DEKAN FSR.. thanks PROF....da lima group yang present yakni terdiri daripada group QI GONG, PILATES, ZUMBA, HIP HOP n KARDIO KICK.. group KARDIO n HIP HOP the best la malam 2.. tema kitaowang pada WELLNESS kali ni ialah PURPLE.. so the ORGANIZER iaitu kitaowang2 ni memakai baju BERWARNA PURPLE n TAG serta HAND BADGE berwarna HIJAU seperti dalam gambar di atas.. pada malam 2 seperti kebiasaan aku MEMAKAI KEY berwarna HITAM disertai SUAR 3 quarter berwarna hitam.. group aku PRESENT ZUMBA di peringkat awal.. oleh ketidak sefahaman antara KUMPULAN, kitaowang terpaksa AKUR dengan ketidak pilihan GROUP kitaowang.. apa pun aku ENJOY je.. thanks GUYS.. 
gambar diatas ni antara aku dengan BUDAK2 kelas aku B3S1.. ni antara OWANG2 yang aku AKRAB selama aku kat UITM.. KORANG memang TERBAIKLAH!!! dari kiri MIEN, HUDA ( yang bawak aku balik MELAKA), NANY, ADIB KEY ( jawa SELANGOR) n AKU ( miss EJAT)..

No comments:

\
Daisypath Anniversary tickers