Followers

Thursday, October 14, 2010

Tertunggu-tunggu








apa kena mengena TERTUNGGU-TUNGGU n diri aku kan?? aku pun rasa PELIK napa aku letak TAJUK ni.. anyway WHAT EVER lah.. ada aku kisah.. URMmmmm.. anyway sepatutnya hari ni aku da KUAR dengan SOWANG mamat ni.. dengan sapa ye??? dalam POST aku yang lepas aku da cakap pasal MAMAT yang datang umah aku tengah malam2 SEBAB dia PENING nak siapkan SKRIP n VIDEO MANDARIN.. dengan MUKA dah nak nangis.. CIAN lak aku tengok kan.. hehehehe.. MESTI korang tertanya-tanya KAN sapa la MAMAT dalam POST aku ni..dia ni la yang MUKA dah cam nak NANGIS 2.. hahahaha.. (GELAK JAHAT lak aku..) memperkenalkan MAMAT ni nama dia MUHAMAD SHUKUR TAHIR n dia BUDAK SEGAMAT.. aku senang BERKAWAN dengannya.. lagipun aku tengok DIA memang BAIK.. yang penting da LESUNG PIPI n dia punya SENYUMAN memang SWEET.. even KULIT dia gelap, GELAP dia yang membuatkan dia nampak lebih CUTE.. ( terlebih sudah ME puji dia..) tapi membe2 ME pun cakap cam apa yang ME cakap.. hari ni lak kitaowang kena serahkan VIDEO n SKRIP mandarin pada MR HO.. aku da risau sebab dia tak SAMPAI2 lagi.. PUAS aku tunggu dia sampai satu TAHAP aku rasa GEMENTAR.. aku pun tak taw KENAPA.. nasib BAIK dia sempat gak SERAHKAN kerja tu kat MR HO.. yang aku dah CUAK giler sampai berkali2 aku msg n KOL dia.. x pa at LEAST usaha AKU untuk TOLONG dia berbaloi sebab PETANG tadi pas SERAH aku tengok dia TERSENYUM erat..

No comments:

\
Daisypath Anniversary tickers