Followers

Tuesday, October 26, 2010

final exam


ENTRI aku pada kali ni ialah FINAL EXAM.. memandangkan cuti STUDY WEEK dah berakhir so aku kembali ke SHAH ALAM pada hari AHAD baru2 ni.. nasib baik ada MEMBE aku datang ambik aku kat STESEN BAS seksyen 17.. aku teruskan lagi CITA tentang ENTRI aku.. untuk pengetahuan KORANG, Uitm akan mengalami FINAL EXAM mulai 25 haribulan (dah lepas dah)... tapi bagi budak SR223 part 3, EXAM bermula pada 26 haribulan.. yang tak BESTNYER kan, 2 paper dalam satu hari.. ADUH naik TENSION aku.. paper CTU n PSYCHO lak 2.. wooooWOOO.. hahahaha (tah pa pa la miss ejat kan??) ME balik rumah hari 2 langsung tak study pa pa.. cuma STUDY CTU je cikit2 tu pun sebab MALAS.. (memang malas pun).. ME NEKAD lau boleh sem ni tak nak la bagi kena REPEAT PAPER macam sem lepas.. even walaupun satu tapi SAKIT 2.. sem depan aku x da CUTI sebab aku kena ambil INTERSESI paper yang ME kena REPEAT 2.. urrrmMM i will try my best.. EXAM ME akan habis awal gak la iaitu 7 haribulan 11.. tapi sem ni ME ada akitiviti macam SEM lepas.. sem lepas ME wat MEDICAL COVER kat Uitm ARAU untuk MASUM.. n sem ni lak ME nak jadi VOLUNTEER untuk KARISMA lak kat UITM ME sendiri.. bestnyer tak SABAR nak habis FINAL n Join aktiviti nih.. JUMPA lagi dalam ENTRI seterusnya..
kat bawah ni da gambar yang ingin ME kongsikan dengan anda semua..
















No comments:

\
Daisypath Anniversary tickers